X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
  • Soldier of Macedon
    • Sep 2008

Originally posted by VMRO View Post
    Soros ne dojde vo Makedonia i ne igrashe kako gajda? Sam Vaknin dobi rabota vo Makedonia i se napolna pari, a sega shto ne raboti za Makedonia pishi samo gluposti za nardotot i drzhavata, od Evrejin nishto dobro ne mozhi da bide.
    Zaradi tie dvajca celata Evrejska nacija e losha? Branko ne zaeba se? Ljupcho and Ljube da ne se poarni? You shouldn't generalise like that mate, for those two idiots (Soros and Vaknin) I can name you 50 Macedonians who are even worse at the drop of a hat.
    In the name of the blood and the sun, the dagger and the gun, Christ protect this soldier, a lion and a Macedonian.

Comment

• Prolet
      • Sep 2009

VMRO is right to some extent, you cant really trust them unless there is something in it for them. They are good for their people but they are not good for the others.

Why does Israel exist around 300 million Muslims?? If they are divided they would have a country today..

Rogi, Im just kidding i dont suspect your veroispoved, ti si cisto makedonce.
      МАКЕДОНЕЦ си кога кавал ќе ти ја распара душата,зурла ќе ти го раскине срцето,кога секое влакно од кожата ќе ти се наежи кога ќе видиш шеснаесеткрако сонце,кога до коска ќе те заболи кога ќе слушнеш ПЈРМ,кога немаш ни за леб,а полн си во душата затоа што ја сакаш МАКЕДОНИЈА. МАКЕДОНИЈА во срце те носиме.

Comment

• UnitedForJohan
        • Sep 2009

Never trust the Jew.

Comment

• Risto the Great
          • Sep 2008

What kind of trust are you talking about? Who would you trust more .... for what?
          Risto the Great
          MACEDONIA:ANHEDONIA
          "Holding my breath for the revolution."

Hey, I wrote a bestseller. Check it out: www.ren-shen.com

Comment

• Prolet
            • Sep 2009

Risto, Isnt it obvious?? Its all about Money and Power

The Jews have gotten so far because they stick together, they are a majka for their own and a makija for the rest its why they have more.

If you go and work in Israel for example, you can be the smartest person there but if you are not a Jew you will always earn less then their people. I have friends who work in Israel and they've told me and even shown me, in other countries like Saudi Arabia you get payed more and you dont pay taxes however in Israel its the exact opposite.
            МАКЕДОНЕЦ си кога кавал ќе ти ја распара душата,зурла ќе ти го раскине срцето,кога секое влакно од кожата ќе ти се наежи кога ќе видиш шеснаесеткрако сонце,кога до коска ќе те заболи кога ќе слушнеш ПЈРМ,кога немаш ни за леб,а полн си во душата затоа што ја сакаш МАКЕДОНИЈА. МАКЕДОНИЈА во срце те носиме.

Comment

• VMRO
              • Sep 2008

Originally posted by Soldier of Macedon View Post
              Zaradi tie dvajca celata Evrejska nacija e losha? Branko ne zaeba se? Ljupcho and Ljube da ne se poarni? You shouldn't generalise like that mate, for those two idiots (Soros and Vaknin) I can name you 50 Macedonians who are even worse at the drop of a hat.

Evrejte se zmeshani vo sve i seshto, vojnata vo 2001 mozhi beshe meshana so evrejska raka, tanushevci neli imashe nekolku Amerikanski instruktori shto bile so shiptarite i gi uchile?
              Verata vo Mislite, VMRO vo dushata, Makedonia vo Srceto.

Vnatreshna Makedonska Revolucionerna Organizacija.

Comment

• VMRO
                • Sep 2008

Originally posted by Prolet View Post

The Jews have gotten so far because they stick together, they are a majka for their own and a makija for the rest its why they have more.

If you go and work in Israel for example, you can be the smartest person there but if you are not a Jew you will always earn less then their people. I have friends who work in Israel and they've told me and even shown me, in other countries like Saudi Arabia you get payed more and you dont pay taxes however in Israel its the exact opposite.

Jews have gotten so far because they control all the world banks, we work for them, like it or not, that's reality.
                Verata vo Mislite, VMRO vo dushata, Makedonia vo Srceto.

Vnatreshna Makedonska Revolucionerna Organizacija.

Comment

• Risto the Great
                  • Sep 2008

Originally posted by Prolet View Post

What does that have to do with "trust"?
                  Maybe we can trust them to look after their own interests as a first and foremost priority. Like everyone else on the planet.
                  Risto the Great

Comment

• Soldier of Macedon
                    • Sep 2008

Originally posted by VMRO
                    Evrejte se zmeshani vo sve i seshto
                    И шо дека, лично тебе, како ти пречи тоа?
                    vojnata vo 2001 mozhi beshe meshana so evrejska raka
                    I doubt it, but if you have something solid to support that I am all ears.
                    ...tanushevci neli imashe nekolku Amerikanski instruktori shto bile so shiptarite i gi uchile?
                    Американски, не Еврејски.

Знаиш како не мразат нашите душмани, и се прашваме зошто толку не мразат без причина? Вакви односи шо покажвате заедно со Пролета и Јохана не е ногу инакво. Не вервам дека 'против-еврејско' чуство постои измеѓу поиќето од Македонци.
                    In the name of the blood and the sun, the dagger and the gun, Christ protect this soldier, a lion and a Macedonian.

Comment

• Prolet
                      • Sep 2009

SOM, Nie gi spasvavne Evrejne gi noseja vo logorine nazistite.

Site glavni licnosti se Evrej, ti gi kontrolirat bankite,armijata oni gi izmislile parite kako prvo i sve si rabotat za sebe i ne im e gajle za drugite.

Comment

• Soldier of Macedon
                        • Sep 2008

Originally posted by prolet
                        ....sve si rabotat za sebe i ne im e gajle za drugite.....
                        Како сите други народи, нели? Џабе се буните, имаме вистински непријатели и душмани.

Comment

• Gj. Puleski
                          • Oct 2009

Pocituvani,

Jas sum nov na vasiov sajt. Od Skopje sum i ke vi pisuvam samo na makedonski.
                          Dali se slozuvate?

Comment

• Risto the Great
                            • Sep 2008

Zdravo GP, dobrodojde.
                            Tuka ima mnogu clenovi od diasporata. Moeto semejstvo se od Egejskiot del na Makedonija.

Slobodno mozhish da zboruvash Makedonski tuka.
                            Risto the Great

Comment

• Gj. Puleski
                              • Oct 2009

Ivona M. Grimberg Appointed to UMD Board of Directors

Како прво, морам да ви кажам како дознав за вашиов веб-сајт.
                              Тоа беше преку еден текст што вчера (17.10.2009) го добив на мојата електронска адреса, а кој гласи:

Like the vast majority of Jewish communities in Europe, the Jewish community in Macedonia was completely annihilated during the Holocaust.

Like the vast majority of the peoples of Europe (with a few notable exceptions), the Macedonians sat back and did not lift a finger to help. Only a few brave Macedonian individuals bucked the trend. The silent majority simply took over the possessions and property of the exterminated Jews and looked the other way.

For more about the Holocaust in Macedonia, read the book by the historian Jenny (Zeni) LEBL.

It has been my experience that anti-Semitism is alive and well among the Macedonians. The Jews are either hated and despised - or feared and admired because they "rule the world and the United States". Such fear and "admiration" (which is really disguised envy) are also forms of anti-Semitism.

Here is one of many examples of ongoing Macedonian anti-Semitism online:

Откако го прочитав ова, просто не ми се веруваше дека може да биде точно, па решив да проверам. За жал, се испостави дека е точно: некои од коментарите во врска со информацијата “Ivona M. Grimberg Appointed to UMD Board of Directors“ навистина се недолични и само и нанесуваат штета на македонската кауза. Ги молам веб-администраторите да не дозволуваат таков расистички примитивизам. Ако ние не сакаме некој да не омаловажува само затоа што припаѓаме на една нација, не е убаво ние самите да се однесуваме потценувачки или непријателски кон било која друга нација. Особено ако таквите изблици на омраза не се предизвикани со ништо конкретно. А злобните коментари во врска со госпоѓа Ivona M. Grimberg беа токму тоа : непровоцирани изблици на омраза! Сметам дека таквиот безобразлак не треба да се толерира. Ако можеме да ги дисквалификуваме Грците кои не навредуваат на национална основа, тогаш не треба да бидеме толерантни ни кон нашите на кои им недостасува елементарна лична култура.

Comment

• Bij
                                • Oct 2009

Maybe the Macedonians could learn from the way Jewish society works. They look out for their own, buy from their own, sell to their own, take care of their own.

Why do Macedonians buy their household goods from Italians, Greeks, Asians, etc when there are plenty of Macedonians that sell this stuff? To save $1 or $2? Or za inaet ili od ljubomora? When will Macedonians wake up and realise its not the Greeks, Asians or Italians sponsoring Macedonian churches, soccer clubs and dance groups?

If every Macedonian bought their stuff from Macedonians, we would already be in a much better place in society.

Comment

Working...
                                X