Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
  • MKPrilep
    • Mar 2009

Populating means having more children. Having children means raising a family. Raising a family means having to support them, having to work. Working hard means no more partying and sleeping around and drinking till 5 in the morning.... Unfortunately Macedonians would rather lose their land than doing these things above.
    But to be honest, this concerns all western countries.
    Here in germany itīs the same. And as I see in each other
    european country, except the muslims ones.
    But be honest, how much of you have children?

Comment

• Volk
      • Sep 2008

Originally posted by Vangelovski View Post
      Volk, have you spent the time and energy doing the research on the ground? I have. Maybe you should actually talk to someone outside of your own head and in particular Macedonians in the Struga region. You might actually be surpirsed as to how messed up things are.

Have you noticed that Albanians have been in charge of Struga for nearly a decade? Have you noticed that Macedonians are heavily discriminated against? Have you noticed that the Macedonians there have done nothing? Do you know why? I do, I've actually spoken to literaly hundreds of them from all walks of life over the past 10 years. They simply don't care. They just want 'nekoje parce leb' to fall from their master's table into their laps. Hence the massive problem with the slave mentality we have. You're not very bright are you Volk? A bit slow in fact.
      What amuses me the most is that your a self a pointed expert on Macedonian matters, and everyone that does not agree with your 'enlightened' opinion, is not very bright or slow, or something worse..

Wow you have spoken to 'hundreds' over 10 years, were those ten years only in Struga? Was this 10 year 'research' before or after Buckovski was almost lynched, 17 police officers injured and police station set ablaze when the local boundaries were changed to give albanians majority?

Never mind that, you must be the only Macedonian on this forum that goes to Macedonia and talks to hundreds of people over 10 years.

What further shows your stupidity is that you state "While they may express concern " a bit contradictory to "a lot of young Macedonians will openly admit that they couldn't care less if Albanians were in charge"

So which one is it? Are they concerned, or couldn't care less? Or is that the same thing in your eyes? Who is slow again?

Maybe you mean they DO CARE, but will not start a revolution whilst they have food in their stomachs?

The albanians now have the upper hand in Struga and no Macedonian can fart in the Republic without the permission of VRMO. You can literately cut the tension in the air in Struga and I predict it will be one of the first flashpoints in the event of another conflict.
      Last edited by Volk; 04-19-2012, 03:52 AM.
      Makedonija vo Srce

Comment

• DedoAleko
        • Jun 2009

Марш низ Битола во знак на сочувство

МаŅ€Ņˆ Ð―Ðļз БÐļŅ‚ÐūÐŧа ÐēÐū Ð·Ð―Ð°Ðš Ð―Ð° ŅÐūŅ‡ŅƒÐēŅŅ‚ÐēÐū - ÐĒВ ÐĒЕÐ*А - YouTube

Comment

• George S.
          • Aug 2009

ОПЕРАТИВНИОТ ШТАБ ВО МВР ИЗВРШИ РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ГРОЗОМОРНИОТ ЧИН

Истрагата за убиството кај Смилковци рапидно напредува

Министерката за внатрешни работи вчера изјави дека полицијата има првични информации и претпоставки за бројот на напаѓачите, но тие не се соопштуваат за да не и попречат на истрагата

Премиерот Никола Груевски вчера Во министерството за внатрешни работи одблизу се запозна со околностите во кои беше извршено петкратното убиство кај Смилковското Езеро. Оперативниот штаб во МВР изврши реконструкција на грозоморниот чин која би можела да биде од помош за пронаоѓање на убијците на Александар Наќевски, Филип Славковски, Кире Тричковски, Цветанчо Ацевски и Борче Стефковски.

Полицијата според министерката за внатрешни работи Гордана Јанкуловска има првични информации и претпоставки за бројот на напаѓачите меѓутоа тие не се соопштуваат во јавност, за да не се попречи истрагата. Не се соопштуваат ниту можните сценарија за мотивите на извршителите на убиството. Јанкуловска потенцира дека истрагата напредува секој ден. Не се отфрла ниту едно сценарио или информација која се добива по разни канали. Потребно е време за да се утврди кои од нив се релевантни.

Јанкуловска ги отфрли шпекулациите за апсење на сторителите, или дека полицијата е на чекор од разрешување на убиството, кои најчесто доаѓаат од државите во опкружувањето. Ги оквалификува како несериозни и злонамерни.
          -Се работи за смрт на петмина недолжни луѓе, а откривањето на убијците и најстрого санкционирање ни е приоритет. Не постои казна која може да ги врати загубените животи приоритет ни е да ги откриеме сторителите. МВР за грозоморното убиство работи со најдобрите капацитети и целосна мобилизација, изјави Јанкуловска.

Таа пред два дена изјави дека полицијата е на добар пат за откривање на сторителите. Од голема помош биле телефонските јавувања на граѓаните на специјалната телефонска линија 199. Од нив добиле корисни податоци за движењето на возилото за кое МВР веќе откри дека било на местото на злосторството. Се работи за црвен "опел омега" со скопски регистарски таблички, од стар мерцедес. Автомобилот е увезен од странство. МВР веќе утврди од каде и кога е внесено во Македонија. Тоа не било регистрирано од камерите на патиштата. Се уште не се завршени разговорите и со семејствата на убиените. Според министерката причина за тоа е општата состојба на најблиските. Тие се се уште под шок и стрес и не се во состојба да даваат информации кои би биле од корист за полицијата.

(Г.Ма)
          "Ido not want an uprising of people that would leave me at the first failure, I want revolution with citizens able to bear all the temptations to a prolonged struggle, what, because of the fierce political conditions, will be our guide or cattle to the slaughterhouse"
          GOTSE DELCEV

Comment

• Vangelovski
            • Sep 2008

Originally posted by Volk View Post
            What amuses me the most is that your a self a pointed expert on Macedonian matters, and everyone that does not agree with your 'enlightened' opinion, is not very bright or slow, or something worse..

Wow you have spoken to 'hundreds' over 10 years, were those ten years only in Struga? Was this 10 year 'research' before or after Buckovski was almost lynched, 17 police officers injured and police station set ablaze when the local boundaries were changed to give albanians majority?

Never mind that, you must be the only Macedonian on this forum that goes to Macedonia and talks to hundreds of people over 10 years.

What further shows your stupidity is that you state "While they may express concern " a bit contradictory to "a lot of young Macedonians will openly admit that they couldn't care less if Albanians were in charge"

So which one is it? Are they concerned, or couldn't care less? Or is that the same thing in your eyes? Who is slow again?

Maybe you mean they DO CARE, but will not start a revolution whilst they have food in their stomachs?

The albanians now have the upper hand in Struga and no Macedonian can fart in the Republic without the permission of VRMO. You can literately cut the tension in the air in Struga and I predict it will be one of the first flashpoints in the event of another conflict.
            Volk, what research have you done on the topic? What evidence can you contribute?

When I say 'spoken', I mean actual recorded interviews - not some small chit chat on the side of the street. And yes, my research extends far beyond Struga, but Struga was the topic of conversation and that data that I referred to was specific to Struga.

Again, I never said that ALL Macedonians in the region are of that view or even a majority. But there is a considerable minority - a lot - that are.

When someone "expresses concern", you don't end the conversation there with a nod - you scratch beneath the surface, you ask them follow up questions like what exactly are they concerned about, what would they be willing to do to change the status qou. Generally the answers are "everything" and "nothing", respectively. Try presenting them with the situation where Albanians are in total control and ask them what they would do. Generally the answer is 'there's nothing we can do' or 'sto ke bidi, ke bidi'. And yes, a lot will come out with 'who cares' so long as we can get by.

As far as Buckovski is concerned, one night of uncoordinated rage does not equal determined action to change the status quo over the longer term. All it amounts to in the end is a one-off event that uninformed wannabe's like yourself can refer to when they've got nothing of substance to contribute.
            If my people who are called by my name will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, I will hear from heaven and will forgive their sins and restore their land. 2 Chronicles 7:14

The Revolution was in the minds and hearts of the people; a change in their religious sentiments, of their duties and obligations...This radical change in the principles, opinions, sentiments, and affections of the people was the real American Revolution. John Adams

Comment

• Vangelovski
              • Sep 2008

Originally posted by Soldier of Macedon View Post
              Do you think the same would apply in reverse were the economic situation in Macedonia to improve? The reason I ask is because watching the news about the US elections and the 'Latino' vote, the latter seem to be more interested in economic improvement than more language 'rights'. Of course this is only a snapshot of the whole picture as I haven't been following the lead up to the US elections that much.
              How do you mean in reverse? Are you referring to the Albanians or the Macedonians?
              If my people who are called by my name will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, I will hear from heaven and will forgive their sins and restore their land. 2 Chronicles 7:14

The Revolution was in the minds and hearts of the people; a change in their religious sentiments, of their duties and obligations...This radical change in the principles, opinions, sentiments, and affections of the people was the real American Revolution. John Adams

Comment

• Soldier of Macedon
                • Sep 2008

Originally posted by Vangelovski View Post
                How do you mean in reverse? Are you referring to the Albanians or the Macedonians?
                I am referring to Albanians calming their so-called 'demands' regarding linguistic and cultural 'equality' if the economic situation were to improve. Do you think that is a possibility?
                In the name of the blood and the sun, the dagger and the gun, Christ protect this soldier, a lion and a Macedonian.

Comment

• Vangelovski
                  • Sep 2008

Originally posted by Soldier of Macedon View Post
                  I am referring to Albanians calming their so-called 'demands' regarding linguistic and cultural 'equality' if the economic situation were to improve. Do you think that is a possibility?
                  I doubt it. The Albanians generally believe their claims are legitimate and their cause is just. That of course is debatable, but the point is they are committed to achieving their goals and are willing to do the hard work. Economic prosperity is a side issue for them, a by-product of political freedom (which is their key driver). Whereas the Albanians have a relatively clear political vision, the Macedonians seem to be lost in the fog, not really knowing what they want or how to achieve it.

Comment

• Zarni
                    Banned
                    • May 2011

Why haven't any of you commented very disappointing to see.

Comment

• Stojacanec
                      • Dec 2009

I am not sure what you are trying to portray Vangelovski but by supposedly interviewing Macedonians from a particular region over that last 10 years doesn't make you an expert on Macedonian matters of that region or in general.

You can see in the news about the constant fighting between Macedonians and Albanians at schools and sporting events etc. I hardly think you can brand Macedonians as people that "don't care". Their distaste for what an (extremist) Albanian stands for is well known.

I think this whole problem stems from the top. People feel the government is to blame. For example approx 120,000 Kosovo refugees were allowed to live with families in Macedonia during the 1999 conflict. Now which government allows this type of free reign to happen.

The people feel powerless under a dysfunctional and corrupt political and judicial system.

So don't point the finger at the individual because if they had it their way, the results would be different.

Comment

• DedoAleko
                        • Jun 2009

This is optimistic:

Груевски: МВР ќе ги најде сторителите на петкратното убиство

izvor: http://sitel.com.mk/dnevnik/makedoni...atnoto-ubistvo

Comment

• Vangelovski
                          • Sep 2008

Originally posted by Stojacanec View Post
                          I am not sure what you are trying to portray Vangelovski but by supposedly interviewing Macedonians from a particular region over that last 10 years doesn't make you an expert on Macedonian matters of that region or in general.

You can see in the news about the constant fighting between Macedonians and Albanians at schools and sporting events etc. I hardly think you can brand Macedonians as people that "don't care". Their distaste for what an (extremist) Albanian stands for is well known.

I think this whole problem stems from the top. People feel the government is to blame. For example approx 120,000 Kosovo refugees were allowed to live with families in Macedonia during the 1999 conflict. Now which government allows this type of free reign to happen.

The people feel powerless under a dysfunctional and corrupt political and judicial system.

So don't point the finger at the individual because if they had it their way, the results would be different.
                          Stojacanec, I made some specific comments about a segment of the Macedonian population in Struga - NOT ALL Macedonians. You really need to read things more carefully. In fact, I'm sure if I posed the same questions to you (some of which I have posted on this thread), I'm certain you would eventually come out with a very similar answer.

If you think you've got something to offer to rebut my specific points, then post it up. But your opinion means nothing to me when I compare it to the actual research that I have conducted in person, on the ground. This research supports what we already know - that many Macedonians suffer from a slave mentality and some of the excuses you just posted demonstrates that kind of thinking.

Comment

• The LION will ROAR
                            • Jan 2009

Killers in Smiljkovci were trained professionals

Убијците кај Смиљковци биле истренирани професионалци

Според тоа што наши психијатри и психолози можат да го заклучат за сторителите на убиството кај Смиљковци, станува збор за психопати, за бездушни луѓе што имаат нарушена личност, но луѓе што се пресметливи, кои точно занеле што прават и кои се кривично одговорни

Психолошки профил на злосторниците

Убијците на петте рибари кај скопско Смиљковци се психопати, кои се лесно сугестибилни, па лесно може и се инструираат, не фатиле првпат оружје во рака, професионално се истренирани да пукаат и знаат каде да го сторат тоа кога сакаат или треба да убијат, а секако не пукале во афект, туку со цел. Вака психијатри и психолози со кои разговаравме се обидоа да го искројат психолошкиот профил на убијците кај Железарско Езеро, врз основа на информациите што досега и се познати на пошироката јавност.
                            - Згрозен сум како и сите. Тоа се луѓе што немаат морал, совест, немаат сочувство или, пак, се нелуѓе. И ѕверот не убива ако не е гладен. Кај нив недостига суперего, корективниот елемент од личноста - вели проф. д-р Антони Новотни, директор на Клиниката за психијатрија во Скопје.

Искусни убијци

Психијатарот д-р Зора Митиќ објаснува дека од официјалните информации што стигнаа до јавноста може да се заклучи дека не станува збор за психички болен или психички болни луѓе, туку за психопати.
                            - Психопатијата е нарушување во структурата на личноста при нејзиното формирање и тоа се случува поради различни фактори. Прво може да биде поради генетичка предиспозиција, потоа поради услови во семејството, а и поради социјалната средина. Психопатите имаат недостиг од емоции или проблеми со нив. Тие имаат извртена слика за тоа каков треба да се биде - рече д-р Митиќ.

Таа објаснува дека тие немаат чувство за сомилост, топлина, човечност, етичност, морал, љубов и кај нив на прво место преовладува личниот интерес.

- Моја претпоставка за овој случај е дека се работи за психопати кај кои на некој начин структурата на личноста соодветствува со начинот на кој живеат и функционираат. Она што досега официјално го знаеме наведува на помисла дека овие луѓе имаат искуство за вакви акти, дејства - додава д-р Митиќ.

И психологот и психотерапевт Милка Ололоска смета дека личноста на убиецот или убијците има психопатска или социопатска структура. Тоа не значи дека тие се непресметливи. Нив, вели таа, ги гони законот, а психијатриското третирање и ресоцијализацијата не даваат резултати или, пак, тие се многу мали.

- Не може да е здрава личност некој што убива луѓе што си фаќаат риба. Но тоа се личности што не може да се стават на место на жртвата, немаат ниту најмал процент на емпатија, а интелигенцијата не им е ограничена, свесни се за делото - вели Ололоска.

Може да бидат секаде

Делото, објаснува Ололоска, е позната цел за нив и не се грижат што тоа ќе побуди кај средината. Единствена цел им е да му нанесат зло на оној што ќе го одредат како жртва.

- Овие луѓе не се грижат за последиците од нивните постапки. Казната не ги тангира и таа може да им биде работа на престиж. Едноставно, казната кај нив нема ефект, па ресоцијализацијата кај ваквите луѓе или не функционира или многу малку функционира - изјави нашата соговорничка.
                            Ололоска објаснува дека се работи за многу сугестибилни луѓе.

- Лесно потпаѓаат под туѓа сугестија, што значи дека може да бидат лесно инструирани. Или да функционираат како роботи по наредба „оди направи го тоа“ - вели таа.

Според неа, официјално потврдените информации за убиството наведуваат на заклучок дека се работи за луѓе што имаат искуство со оружје.

- Прво, имале оружје. Ако држиш оружје, значи дека имаш цел. Второ, знаеле како да пукаат. Тие точно центрирале во горните делови на телата. Значи, не фатиле пиштол во рака првпат во животот. Трето, лаик не пука на ист начин кај четворица или петмина. Потоа, овде не се работи за афект. Затоа што тој што е во афект, би пукал многу истрели, па еден ќе погоди. Овде, по сѐ изгледа, се работи за обучени и истренирани убијци што имаат искуство со оружје. Звучи стравотно, особено за семејствата на жртвите, но по стореното дело овие луѓе може да си седнат и на мир да ручаат, па дури и да запеат некоја песна - објаснува нашата соговорничка.

Психолошкиот профил што таа го опиша вели дека не може лесно да се препознае во околината.

- Тоа ви е лотарија. Може да седат и до вас во автобус. Со такви, подобро да имате среќа да не влезете во кавга - заклучува Ололоска.

Инаку, според последните информации од МВР, убијците оставиле многу траги, а на десетина километри од местото на злосторството пронајден е автомобил „опел омега“, за кој постојат индиции дека бил користен за време на злосторството. „Опелот“ имал регистарски таблички од друго возило, најверојатно од постар модел на „мерцедес“.

Она што досега се знае, а го изнесе министерката Гордана Јанкуловска, е дека момчињата се убиени од три видови оружје и во нив било пукано од три страни. Досега, според Јанкуловска, се сослушани над сто лица, но никој не бил уапсен. Министерката патем ја отфрли шпекулацијата дека убиените биле сведоци на некакво кривично дело поради што биле убиени.

Има извесни шпекулации дека, наводно, близу местото каде што се убиени Цветан, Филип, Александар, Кире и Борче имало уште еден очевидец, кого убијците не го забележале и дека полицијата во тајност го чува неговиот идентитет. Но таквите сознанија никој не ги потврдува.

- Во интерес на истрагата во моментов не можеме да поделиме повеќе детали со јавноста - велат од МВР.
                            The Macedonians originates it, the Bulgarians imitate it and the Greeks exploit it!

Comment

• The LION will ROAR
                              • Jan 2009

Killed and slaughtered, autopsy shows

Убиените не биле масакрирани, покажува обдукцијата

Петтемина убиени кај Смилковското езеро биле изрешетени со повеќе куршуми, но не биле масакрирани, јавува Пресс 24 информации од Институтот за судска медицина.

Порталот пренесува дека сите четири момчиња и повозрасниот рибар се здобиле со повеќе огнострелни повреди во горниот дел на телото а дел од нив имале исти повреди и во нозете. Сите рани кај убиените се прострелни, куршум се задржал само во телото на едно од убиените момчиња.

Според обдукцијата на Институтот за судска медицина која денеска ја соопштија Билјана Јаневска и Златко Јакевски, смртта кај настраданите е директна последица од оштетувањето на виталните органи. Експертите не утврдиле други повреди освен огнострелните рани. Тоа доведува до заклучок дека жртвите не биле масакрирани, не биле врзувани и не биле измачувани пред убиството.

-Неколку од повредите се направени одблизу. Прострелни рани се забележувале и во грбот и во градниот кош кај момчињата. Во главата биле забележани помеѓу 3 и 6 прострелни рани, јавува Пресс 24.

Од Институтот за судска медицина велат дека обдукцијата е извршена најпрофесионално и е обезбедена добра фото-документација.
                              The Macedonians originates it, the Bulgarians imitate it and the Greeks exploit it!

Comment

• Zarni
                                Banned
                                • May 2011

Vangelovski if you are such a candle of wisdom ready your passport and spend time in Macedonia with the people not tally all your energy on a shitty Forum like this in Internet space

You now what....many of you need to get away from this Forum for a few days
                                Last edited by Zarni; 04-19-2012, 10:46 AM.

Comment

Working...
                                X